4/15/2013

tired.

Po vyťaženom týždni sa zas ozývam, konečne je pekné počasie, dnes všetci behali v krátkom tričku a ja som nebola výnimkou, išla som sa uvariť. Po pol roku som mohla zas vytiahnuť korčule a bol to skvelý pocit, snáď sa už dokopem aj každodenne behávať, lebo párkrát za týždeň mi to nestačí.
 Víkendy už však robím, teraz som v sobotu s Bibou makala na osemhodinovke v továrni a domov som sa dostala až o piatej ráno mierne opitá, pretože ma pozval strýko, a keď sa pije zadarmo, tak sa proste neodmieta. Zabudla som si tam kabelku, našťastie mi ju druhý deň dala čašníčka, no kvôli tomu ako som ju zháňala som to vôbec nedospala a dnes som totálne mŕtva, nejdem sa ani učiť (asi sa čudujete ale v poslednom čase som sa celkom začala) a idem si ľahnúť nachvíľu. Dúfam, že aspoň vy ste si cez víkend oddýchli. 
Máte nejakú brigádu ? Alebo ako si zarábate ? :)

2 komentáre:

Thank You for all Your comments :)