4/17/2013

new in.

Chcela by som písať plnohodnotnejšie a zmysluplnejšie články, nejak si však na ne neviem nájsť čas. Pár ich mám však rozpísaných, ešte sa tak dokopať pomedzi učením k ich dokončeniu. Nebude vám vadiť čítať o cvičení, jedle a zdravom životnom štýle ? Čo sú teda veci, ktoré ma najviac bavia ( to jedlo obzvlášť).
Teraz však k najnovším prírastkom do šatníka. Je to moc zlé, keď mám najväčšiu radosť z vecí na cvičenie ?  :D Ale tú športovú podprsenku som tam nemohla nechať, úplne som si ju zamilovala.
Čo ste si naposledy kúpili vy ? :)

4 komentáre:

  1. Není to zlé, je to skvělé a mám to úplně stejně. Podprsenka je perfektní! Jarní bundička se mi taky moc líbí. :)
    Že budeš psát o zdravém životním stylu také super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny tři věci jsou boží! Na podobnou podprsenku jsem koukala v H&M, ale nekoupila jsem si jí... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvělé věci :) .. ta podprsenka je skvělá! :O taky bych jí v obchodě nenechala :D


    děkuju za milý komentář :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechny kousky se mi moc líbí:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)