4/04/2013

my workout for today.

Dnes som mala školu do tretej a bola som celkom unavená, tak som si zacvičila len rannú jógu, dve HIIT videá od Cassey, butt workout, a ešte sa chystám si ísť aspoň na pol hodinku zabehať, šla by som aj na dlhšie ale strašne ma bolia nohy zo včerajšieho cvičenia. Včera ma totiž čakala Zuzka Light a zvládla som hneď tri videá od nej + beh a asi som to trošku prehnala, holt neni to Jillian.
Zajtra idem do Bratislavy do divadla a strašne moc sa teším na to, ale vážne, snáď budem mať aj nejaké fotky :)





Čo cvičievate vy ? 

5 komentárov:

  1. ty si perfektná!
    super tipy na videá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cauky, mam otazku, aku jogu okrem jillian a tary cvicievas?resp.co mi vies poradit, chcela by som sa dostat na taku uroven aby som sa dostala na to, co cvicis na prvej foto(pripadne ako sisa to naucila) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cvičievam podľa youtube videí :) a to na prvej foto som sa naučila od Jillian má to tuším v yoga meltdown 2 a je to úplne jednoduché :) tara má tiež video na to ako sa to naučiť, volá sa to Hard Poses Made Easy tuším :)

      Odstrániť
  3. Ja by som sa strašne chcela dať na jogu :) Ako si začínala? :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa daj, je to skvelé :) doma s jillian :)

      Odstrániť

Thank You for all Your comments :)