3/19/2013

19313

Zas a znova trčím doma na PN-ke, keďže som celú noc pregrckala a doktorka hneď začala dávať, že mám možno salmonelu alebo niečo so slepákom. A to som k nej len išla, aby som sa uliala z dejepisu, no ďakujem pekne. Takže som vlastne do piatku na diéte zo suchárov ( ktorú som hneď dnes porušila, lebo sucháre mi celkom chutia ale zas pchať ich do seba celý deň, to radšej grckať znova). Vyzerá to tak, že tá brokolica s tofu mi ale neuškodila. Uškodilo mi však to, že som sa dnes napriek môjmu stavu rozhodla cvičiť, keďže už mám posledné dva týždne Body Revolution a fakt som to nechcela flákať. Keď sa mi však ku koncu pustila krv z nosa, čo sa mi stalo asi druhýkrát za život ( prvý to bolo, keď som opitá, spadla na podlahu a zlomila si ho, celkom funny storka), musela som uznať, že som asi fakt nejaká oslabená. To znamená, že sa nemôžem namáhať učením. To znamená flákať sa doma do piatku a potom houska, juj.

2 komentáre:

  1. ty si spina :D :-***

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mohla by ses přihlásit do Fashion Challenge :P,teda jestli jsem to nepřehlídla,děkuju-můj nejoblíbenější :P

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)