2/23/2013

walk.

Po dlhom čase som piatkovala doma, nikam sa mi nechcelo, a tak som si len čítala a pozerala seriály. Viem, veľmi záživné ale potrebovala som si oddýchnuť od všetkých a od všetkého. V posledom čase to potrebujem dosť často.
Dnes som už mala lepšiu náladu a bola som na prechádzke s Paťom, a potom som sa stavila u babky ktorá mi zas skritizovala vlasy, očividne robím hanbu rodine.Väčšina ľudí sa k babke teší na jedlo, no tá moja mi vynadala, že s tým mojím stravovaním umriem, bez slaniny,chleba a mastného jedla sa očividne nedá prežiť. Vidím to tak, že ak sa nechcem rozčuľovať zbytočne dám si s návštevami nachvíľu pauzu.

4 komentáre:

  1. oh ako rada by som sa išla včera niekam opiť:-D
    super fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a vlasy maaas super a urcite aj zdravo papas..:)
    nasa starka ked pride k nam tak tiez ma kecii.. ale po case si uz zvykla:D:D


    donchinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)