12/22/2012

,,no but honestly it’s christmas in like 3 days and i have never felt less christmassy in my life."
Tento rok Vianoce asi nejak neoslávime, nemáme ani stromček, a tak som ani nekupovala darčeky (vlastne ani nebolo za čo), len Paťovi - rodine som vyrobila, teda aspoň som sa snažila.
Prežila som dosť ťažký týždeň pre všetkých mojich blízkych, nebola som ani v škole a nemala som čas ani chuť prispieť, no keďže už začali prázdniny dokopala som sa do toho.
Čakám kedy mi z toľkého farbenia vypadajú vlasy, hlavne keď moja jediná starostlivosť o ne je našampónovanie a použitie kondicionéru, ktorý našťastie aspoň s končekmi robí zázraky, tak sa tešte na recenziu.
Nič nejem častejšie ako avokádo.

3 komentáre:

  1. no doufám, že nevypadají..jsou dokonalé! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaa ty vlasy ! strašně se mi líbí když má někdo červené vlasy ! Joo avokádo mi taky chutná , zkoušela jsem avokádovou pomazánku asi jí neumím udělat,byl to fakt hnus :-D.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)