11/01/2012

halloween.

Včera som prežila úplne úžasný halloweensky deň v čajovni, spoznala som zas pár nových ľudí a trošku s Bibou popila, ale pamätám si takmer všetko takže úspech. Kiež by takýchto dní bolo viac, bola to mega zábava.
Šla som za mŕtvu nevestu a najhoršie bolo,keď ma niečo svrbelo na tvári a ja som sa nemohla poškrabať,lebo by som si všetko zmyla :D Mali ste vidieť tie pohľady na nás v meste, všetci sa smiali a jedno dieťa sa rozplakalo. A predavačka v Bille sa ma spýtala,že čo sa nám preboha stalo,že keby nás stretne von ju vykotí.
Aký ste mali Halloween vy ? Boli ste niekde oslavovať alebo ten sviatok ignorujete ? Akú ste mali masku ?









6 komentárov:

  1. ty más super masku!!! :)) skvělý fotky;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to úžasně! Nikdy mně nenapadlo takhle se zmalovat a převlíknout na Halloween, už jen kvůli tomu, že to u nás není tak rozšířené. Každopádně, palec nahoru! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejlepší kostým jsi měla!:) Moc se mi líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc pěkné fotky, já se bohužel letos nikam na halloween párty neyašla podívat, ale příští rok to napravím :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)