6/05/2011

Tatry

Veci,ktoré si pamätajte keď idete na koncoročný výlet:

  • určite nepite ak idete na druhý deň na osem hodinovú vysokohorskú túru a zvoľte vhodnú obuv,najlepšie Conversky
  • je dosť možné,že učitelia budú v takom stave ako vy,alebo aj horšom
  • neberte si pyžamo,aj tak sa nebudete vedieť prezliecť
  • klobása smažená na mlieku nemusí na žalúdok pôsobiť dobre,hlavne keď ju varil spolužiak vďaka ktorého obedu ste predchádzajúci deň strávili dve hodiny na záchode (minimálne)
  • ležať v mini kraťasoch a tielku v žihľave v domnení,že vás naháňajú policajti nie je a nikdy nebude dobrý nápad
  • aspoň dve noci vôbec nespite,veď na čo
  • ,,spite" aspoň traja na jednej posteli,určite vás nebude ráno nič bolieť
  • pred odchodom nezabudnite natrieť strop na izbe banánom,treba predsa ošetriť drevo
S našimi susedmi - Čechmi.Borci to boli ! :D
Najlepší Česi proste :))

Zhrňme si to - šou to bola zabitá,ale spev to nebol!

Komentáre typu ,,Kam to ta mládež speje" si nechajte pre seba :)

14 komentárov:

  1. no, zdá sa že si mala velmi plodný víkend! :D také sú aj tak najmega ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čítala som to už na facebooku a hrozne som sa na tom smiala :D:D
    budete mať ešte niekedy nejaký koncoročný? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D myslím, že to máš rovnaké ako my.. teda až na to, že my sme neboli v Tatrách a s učiteľmi. Boli sme samy, u spolužiaka na záhrade..
    Poradím vám aj ja :D Nikdy "nespite" na trampolíne so štyrmi ďalšími ľuďmi a jednou mačkou :D ešte teraz keď idem spať tak mám pocit, že stále skáčem :D
    A nikdy nepite po prepitom večeri na raňajky čaj, ktorý chutí ako varené víno :D :D (spolužiakova mama to nevychytala :D viac ako z polovice žalúdkov šiel ten čaj von :D )
    Ak vám donesie spolužiakova mama na raňajky 40 rožkov, vtedy sa ukáže, kto pil a kto nie :D
    A mám ešte jednu radu :D Ak nejakou NÁHODOU rozlámete plastový stôl NIKDY ho nehádžte do ohňa a nepálte :D :D :D pretože rozlámaný stôl sa dá ešte nejako vysvetliť ale upálený.... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D Ja idem vo štvrtok tieš na školsky :D a mám pocit že dopadne podobne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je super !
    totálně , my výlety trávíme podobně spíme po čtyřech ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jé to je leonbergr? taky jsme ho měli a je to toálně úžasnej pes! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak ten koncoročný vyzerá určite lepšie ako Staromestské :D čistá závisť... mi ideme tiež do Tatier na chatu.. ale už nie ako koncoročný tam ideme s partiou :) ... náš koncoročný sa uskutočnil LEN 16 km od Žiliny :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ooo tak to musel byť výlet ako sa patrí ! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úúžasný výlet ste mali!!:Da to s tým učiteľským zborom ma pobavilo...ja by som povedala,že sú ešte v horšom stave:P:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeee fotka toho psíka z blízka je opravdu kouzelná! sladous!:)))

    líbám xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1)Nádherný foto
    2) Ta kabelka jee!
    3) Si krásná!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)