6/21/2011

Random

Ak si dnes ešte raz prečítam nejaký článok o spolupráci Versace a H&M tak ma asi klepne!Musí to byť na každom blogu???No nič,budem sa tváriť,že som to videla len dvakrát ..
Oco mi znova zobral foťák,čiže len pár starších random fotiek.Pomaly sa blíži víkend a moja návšteva Česka.Bojím sa,že nastúpim na zlý vlak,že sa na mňa vykašle .. a spím tam zo soboty na nedeľu,takže tak.Držte mi palce :) 
Silne dúfam,že dovtedy vyzdraviem,pretože ma neskutočne bolí hrdlo a litre čaju čo pijem mi nijak nepomáhajú..

15 komentárov:

  1. Skvělé fotky, držím palce ať se brzo uzdravíš! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jojo, taky jsem si to dneska přečetla nejmíň stokrát :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jinak musím souhlasit, opravdu mě nebaví číst na každém blogu o tom že je nová kolekce kterou navrhla bla bla.. Stejně se k nám ani nedostane ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to napísané na ruke je úplne bruty, super nápad..teda až na to že je to drastické a tak.. ;) drž sa v česku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uzij si Cesko a dekuji za vyjadreni meho nazoru ohledne toho Versaceho. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelé fotky! hlavne tá posledná.. nastúpiš na správny vlak a nevykašle sa na teba, dokonca sa ešte aj vyzdravíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne fotky a veľa šťastia na ceste :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to co máš na ruce jsem už viděla , fotky jsou mega ať se ti výlet do Česka povede :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. naozaj krasne fotky a s poslednym suhlasim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. z toho hm a versace mi je uz tiez zle :D a pri 2. fotke ma fakt neprijemne myklo!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)