4/03/2011

Spring is finally here!

Dnes som mala normálne pocit,že je leto.Bola som vonku len v šatách a kabát som niesla v ruke (brala som si ho úplne zbytočne).Plán stráviť nedeľu učením španielčiny a chémie sa veľmi rýchlo rozplynul,keď mi zavolal kamoš ktorého som nevidela asi pol roka.Z pôvodného zámeru byť vonku najviac hodinu boli hodiny tri.Ale od zajtra sa fakt začínam učiť!Lebo toho vysvedčenia sa desím ..brr.
(šaty,oxfordky: H&M) Som chodiaca reklama :D
BTW: Ide niekto z vás na NovaRock ?

7 komentárov:

  1. úplne úžasné fotky :) milujem tie "jarné" fotky... dokonalosť sama o sebe :))!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasna jsi, fakt jo! Tvoje nejpovedenejsi fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty šatičky jsou vážně kouzelné!:)
    ty oxfordky jsou z H&M, že? Na věšáku se mi moc nelíbily, ale když je ted vidím na fotkách vypadají skvěle!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aká si pekna :) a dosť pekne oxfordky :) ináč mne sa tieš tie plány s učením jaksi rozplývaju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadáš senzačně :) Opravdu Ti to sluší
    a máš nádherný úsměv

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)