1/31/2011

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

Ospravedlňujem sa za tú cenzúru ... vyzerala som hrozne a nechcem zbytočne plašiť potencionálnych followerov.Dnes som mala pôvodne v pláne učiť sa.Môj plán však veľmi nečakane stroskotal a ja som namiesto toho pozerala novú časť The vampire diaries a Gran Torino (krásny film).Zajtra si musím opraviť španielčinu,skúša Hviezdoslavov a ja som si ešte ani nič nevybrala...no hanbím sa.
Okrem toho som sklamaná z topánok,ktoré som si kupovala v piatok a už je po nich.Chcela som ich reklamovať a ako naschvál neviem nájsť bloček.
A toto sa mi roztrhlo :/ Neodporúčam kupovať boty v Kotone :D
Ale na mikinu sa nemôžem sťažovať :)) Mikiny síce posledný rok vôbec nenosím,ale tejto som nemohla odolať..

13 komentárov:

  1. my sme už hviezdoslavov kubín mali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné, pěkné:) I ty s tou cenzurou!:D Ta mikča se mi líbí hodně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tve nehty byhc Ti zavidela kdybych byla zavistiva :P

    Nadherne fotky mas ta stolicka nema chybu)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná mikina. :) A ty rukavice jsou perfektní!! ♥ Líbí, líbí, líbí. :) MOC! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Классные фотографии!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. These photos are just great! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. odkud je ta mikina?:) strasne peknaa
    i ty botkyy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak ty fotky, to je něco úžasného :) nechápu že to dokážeš tak dokonale upravit.. hrozně ti to sluší.. a ty boty se mi moc líbí :) folowujuuu !!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne fotky!:) topánky tiež.škoda, že sa zničili:/
    teraz už aj ja frčím na tvd takže moja snaha učiť sa je veľmi slabá oproti tvd. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)