5/10/2010

Šťastie ..

Čo to vlastne je?U každého z nás predstavuje toto slovo čosi iné ..Veľa ľudí si ani nevšimne,keď si na nich to šťastie sadne - jednoducho si to neuvedomia.Skladá sa z toľko drobných radostí,no nie každý sa z nich dokáže tešiť.Mne privádza pocit šťastia šport,kamaráti ... vždy keď sa mi niečo podarí som šťastná - aspoň nachvíľu.A čo vy? Obchádza vás šťastie?Alebo patríte medzi tých,ktorí su šťastný nonstop? :)


2 komentáre:

  1. nie som nonstop stastna-ved nie som stroj.
    Ale vacsinu svojho zivota stastna som..dokazu ma potesit aj uplne melickosti z ktorych sa viem testi cely den

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezky napsaný článek, souhlasím s Foly D. Sante.

    PS: Ta fotka co máš u profilu je moc hezká--->DOKONALOST

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)