4/14/2010

Shopping

Cez víkend som bola v Bratislave a navštívila som obchoďák zvaný Eurovea Galleria.Konečne som videla naživo Garden Collection od H&M.Dvakrát tam do mňa vrazila Banášová ..Kúpila som si dvojo šiat (jedny zo spomínanej kolekcie) a čelenku.Keďže ma však tlačil čas,nestihla som si zaobstarať viac vecí :( Fotky ešte nemám,pre neustály dážď som nemala možnosť nič z toho si obliecť xD Tak ked vyjde slniečko snáď .. :)


Akurát tam prebiehala kvetinová akcia,takže modelka má celé šaty z kvetov :)














To boli bubliny :))






Vyzerám tu asi o 10 kíl ťažšia a s jogurtom v ruke,ale páči sa mi tá mašlička na tom tričku :D

9 komentárov:

  1. ja jsem v bratislave nikdy nebyla ale s tech fotek to vypada na uuuuuuuzasne mesto!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja chci videt fotky tvejch ulovku:) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. také bych chtěla chodit s květináčem na hlavě:D

    jsem zvědavá na fotky;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný blog!

    Já brzy pořádám fashion flash mob, kdybys měla zájem, tak tady je stránka se všechnou informací:
    http://praguefashion.blogspot.com/2010/04/pragues-got-fashion.html

    Sofia Leo x

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A jak se ti tam jinak celkově líbilo? Chtěl bych Bratislavu o prázninách poznat, stydím se, ale i když jsem na Slovensku už byl, hlavní město se mi vždy nějak minulo, tak přemýšlím, co je tam jinak zajímavého ):

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvely blog! :)


    http://dannyrosefashionblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aaaa našla som ďalšiu slovenskú blogerku. Mám radosť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty sou živý kytky na těch šatech? to vypadá efektivně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)