4/21/2010

Narcis v akcii :D

Nemám odfotené žiadne oblečenie,keďže ma nemá kto fotiť.Veď viete,že sa bavím prevažne s chalanmi a  do toho aby ma fotili ich nemôžem nútiť ( a asi by mi to aj bolo blbé :D ),takže tu sú len také fotky z nudy ..

a mám krivé zuby .. no a čo :D



Mamina kamoška mi doniesla staré vydania ELLE,Emy,všelijakých francúzskych módnych časákov atď.takže mám teraz o čítanie postarané :))
Inak tu musím zmieniť dosť dôležitú vec..V pondelok mi odpájajú internet (je strašne pomalý a už som naň nemala nervy) a kým vybavím nový to asi chvíľu potrvá.Neočakávam,že si všimnete absenciu príspevkov keďže po 1.tu zas často nepíšem a po 2.chodia tu tak maximálne 4 ľudia :D

2 komentáre:

  1. Pěkný fotky! Já mám zuby sice rovný, ale zato mám mezi nimi hrozný mezery, že mezi ně strčím špičku jazyka :D A ty časáky... taky bych chtěla :D

    P.S: děkuju za comment ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasím moc povedený fotky, já mám taky křivé zuby, nic si z toho nedělej....

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)