4/04/2010

Ešte žijem .. :)

Nemala som čas sem teraz písať,pretože mi došla Lenuškaa z CZ :)) Včera sme boli v kine na Imaginárium Dr.Parnassa a na zmrke ♥
Čo si myslíte o Lily Cole ? Vyzerá mladšie ako na 21,čo ? :D
Me and Lenka :-*
Včera došla mamina kamoška a doniesla mi prívesok,ktorý vyrábali Indiáni (xD) a čokoládky z Paríža.Asi ich nezjem,pretože sa mi strašne páčia :D


A ešte tričko z Brazílie v staroružovej farbe (ale na fotke to moc nevidno).Značka : http://www.blogfarmrio.com.br/ z organickej bavlny :)


Moje lásky :-**
T H E                  E N D

5 komentárov:

  1. Lily je krasna a tesim sa na teb film

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lily je dokonalá, úplná panenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A aky bol ten film? Neviem sice o com to je ale posobi na mna celkom zvlastne..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi ma budete chcieť ukameňovať ale Lily sa mi vôbec nepáči :( mne sa skôr ľúbi klasická krása (Mila Kunis, Monica Belluci atď...) a ona mi pripadá ako divný škriatok. Sorry ale každému sa páči niečo iné, žmurk ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)