3/07/2010

Title Error

Absolvovala som úplne nezáživný týždeň a keby tu nebola Lenka (ktorá mimochodom dnes odišla späť do CZ),asi by som zomrela od nudy.Už týždeň a pol som nebola nakupovať!!Zajtra si to idem vynahradiť a tak očakávajte článok .. Dnes som sa bola pozrieť do Nay-u na zrkadlovky a už som si vyhliadla Canon,tak do leta si ho hádam kúpim :D Len treba našetriť :) Inak počuli ste o tom vlasteneckom zákone,čo u nás schválili?Ja žiadnu hymnu pred vyučovaním spievať nebudem,kedy si mám odpisovať úlohy a robiť ťaháky?!Sila .. Keď už hovorím o škole,v stredu píšeme Monitor tak mi držte palce :P
Keď ráno vstanem .. :D
Spomínam na leto a taliansku kuchyňu :((
Vyzerám tu ako tehotná :D Ale hlavne,že mi to pripomína leto .. i miss summer :(

Dostala som voňavku intimately Beckham ale bolí ma z nej hlava :D


moja zbierka testerov :D :))

4 komentáre:

  1. Miluju všechny testy, tím mi časáky dělají největší radost. :) A to hlavně vzhledem k tomu, že nejlepší účinek (ať už se jedná o masku na vlasy nebo například krém) mají balíčky při prvním použití. No nechápu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taK na monitor drzim palce:)ale nie je to tazke..brnkacka:)

    o zakone som pocula a nesuhlasim s tym. Ako chapem tu myslienku o ktoru im islo,ale to sa zase dostavame do cias v ktorych slovensko uz raz bolo-a to predsa nikto znova nechce

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tyden a pul jsi nebyla nakupovat? hruuuza:D /ironie/
    no ten vaz zakon....hahaha promin, ale musim se tomu smat...:D prijde mi to ujety...
    a palce drzim:) at to dobre dopadne:))
    pekny fotky;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vsetci maju radi testery:)) Ale ja nie len ze ich mam rada, ale som strasne rada ze su lebo uz tolkokrat ma zachranili od kupy nejakej blbosti ze to snad ani nie je mozne:)
    Inak, kolko stoji taka zrkadlovka?

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)