2/02/2010

Bulletproof

Trvalo mi dlho,kým som klikla na "nový príspevok".Nevedela som totiž o čom mám písať.Posledný týždeň sa nič zaujmavé neudialo až na ten fofr v škole a moje neustále si pospevovanie pesničky Bulletproof  :) Tak aspoň prikladám fotky zo včerajšieho záťahu v meste, kde som bola aj s Lolou v Coffee&Co. na horúcej čokoláde ♥

a áno,sú fotené digitálom - Laura má ten istý,ktorý sa mne podarilo pokaziť :D

3 komentáre:

  1. Ach Bulletproof zbožňujuu. Tu jsem poslouchala minulý týden pořád dokola:D jeslti teda mysliš tu od La Roux. Vypadáte dobře holky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj myslim mne uz z toho sibe stale dokola si to pustam :D a dakujeeem(e) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé ďakujeme ;)
    Kks ae to riadne dávno,ete sem mala dlhé vlasy ;D
    A foťík e mojej sestry ;D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)